Saturday, February 6, 2010

=[

Dun Protect me by cheating me all the time~!!
I love this words...

Look at the Star
But the one who smile to you is the moon
Look at the moon
the one who smile to you is.....?

Sunny day here
but down mood here i am
Miss somethings
Miss someone
I cannot do anythings
but only dreaming

Two is better than one?
Maybe
But not for me now~












你所留下的伤害,使永远都复合不了的,请永远记着。
死缠烂打就代表痴情,代表长情?自个儿想吧

1 comment:

我存粹想要记录一下我回来了一年什么感觉 原来我九个月前有记录过我自己的感觉 2019年3月21号 我回来了 一年后的今天 2020年3月23号 我不知不觉回来一年了 去年的21号 我回到了这个有我爸爸妈妈弟弟在的地方 我其实很难想象如果是我自己飞回来会是什么感觉 我害...