Friday, March 14, 2014

LOVE YOU KIT, FROM KIT :)

#np 一生爱你千百回

我也不知道自己如何突然醒觉  这种事情竟然可以发生在我身上 神呀
就如他说的  Anything happen for a reason What meant to be is meant to be
既然发生在我的身上  把它当成我生命中的故事 会是一个很好的Learning
我以为我有很多话想要写  可是原来没有
这件事情我以后可以拿来sharing 不错

I was asking him
Why I've to cope this again and again ?
Why I've to cope this myself ?
Why I've to cope this alone?

I get a sentence from him
I'm always be with you.

Yes kit, This is what i need.
I create my own value
I'm more valuable than i thought i was.

There is someone who really cares me out there,
I ask myself 3 questions
Would the relationship last long ?
Would i feel secure?
Would i take him as my future guy?
3 big NO for them.
Obviously, I'm just not ready to accept the answer.

But i'm ready now.
Get started again babe!

LOVE YOU KIT, FROM KIT :)


No comments:

Post a Comment

我存粹想要记录一下我回来了一年什么感觉 原来我九个月前有记录过我自己的感觉 2019年3月21号 我回来了 一年后的今天 2020年3月23号 我不知不觉回来一年了 去年的21号 我回到了这个有我爸爸妈妈弟弟在的地方 我其实很难想象如果是我自己飞回来会是什么感觉 我害...